Image Map
Teraz jest Śr sie 05, 2020 4:23 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Klepanie auta
PostNapisane: Wt maja 18, 2010 12:42 pm 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Śr wrz 16, 2009 7:58 pm
Posty: 456
Lokalizacja: far away from orwell 1984...far away from australia
Witam,

Czy lekko-srednie wgniecenie i kilka glebokich rys naprawde na drzwiiach kwalifikuje sie w tym kraju od razu do wymiany w pelni funkcjonalnych, w nic nie przdzwonionich itd drzwi?
I czy naprawde koszt takiej operacji + lekierowanie 3 rysek na przednich drzwiach dlugosci jakis 2-3cm oznacza koszt $2000?!
3 warsztaty juz mi wystawiaja taka diagnoze, a mi za kazdym razem coraz bardziej opada szczena...drzwi sie "nie oplaca robic", a reszta to tak "strasznie duzo pracy", ze bedzie kosztowac 1/4 wartosci samochodu...
Powiedzcie mi czy to naprawde tylko kosztuje w tym kraju, czy najzwyczajniej w zyciu wszyscy chca mnie skroic.
Jak to pierwsze to pora zaczac uczyc sie domoroslego lakiernictwa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt maja 18, 2010 1:21 pm 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Cz sty 12, 2006 2:37 am
Posty: 579
Lokalizacja: europa
mam srubokret z wymienianymi koncowkami i scyzoryk szwajcarski, gdybys zdecydowal sie robic to sam. moge tez skombinowac lakier do paznokci. ale tylko czerwony. daj znac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt maja 18, 2010 1:41 pm 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): N kwi 20, 2008 4:17 pm
Posty: 452
Lokalizacja: Perth
Banjanti, mysle ze prawie 100% prac jakie wykonuja panel beater jest wykonywanych dla firm ubezpieczeniowych i w zwiazku z tym pewnie ceny niewiele sie roznia pomiedzy poszczegolnymi blacharzami.Jak dla mnie ta cena wydaje sie calkiem realna. Jezlei chcesz taniej musisz znalezc jakiegos "blacharza backyardowego" :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt maja 18, 2010 3:12 pm 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Śr wrz 16, 2009 7:58 pm
Posty: 456
Lokalizacja: far away from orwell 1984...far away from australia
Looserek zauwazylem tak wlasnie prawidlowosc, kazdy ten blacharz pracuje dla jakiegos ubezpieczyciela, ktorego najwyrazniej doi...jedni dla Alianze, inni dla NRMA, problem polega na tym ze poniewaz nie mam comprahensive chca zdoic mnie ;-)
mmis ja uwielbiam twoj sarkazm, ale nie jezdze porshe czy audi, tylko suv'em i to jest samochod "przygodowy", a nie na pokaz, wiec mam generalnie gleboko czy lakier sie bedzie swiecil jak psu jajca, czy nie, a uwierz mi ze istnieja sposoby na "domorosle" odnowienie karoserii, zalezy mi glownie na usunieciu i zapobieganiu korozji, nie jestem jednak typowym polakiem co sie urodzil z mlotkiem i kielnia w reku, tylko w dupie lepszym yntelygentem i w takich wzgledach sie musze douczyc :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr maja 19, 2010 1:05 pm 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Wt lip 12, 2005 6:32 am
Posty: 565
Lokalizacja: Adelaide
Sprawa prosta jak swinski ogon.

Nie przejmowac sie drobnymis rysami, wgniecieniami itp usterkami.

Samochod jezdzi jak powinien i to wystarcza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz maja 20, 2010 1:15 am 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Śr wrz 16, 2009 7:58 pm
Posty: 456
Lokalizacja: far away from orwell 1984...far away from australia
Niestety rysy sa az do podkladu, wiec rdza mi to w koncu zezre jak nic z tym nie zrobie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz maja 20, 2010 5:33 am 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Cz mar 29, 2007 12:02 pm
Posty: 137
Lokalizacja: Brisbane
Moze blacha jest juz ocynkowana


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz maja 20, 2010 12:18 pm 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): N kwi 20, 2008 4:17 pm
Posty: 452
Lokalizacja: Perth
Banjanti, jezeli nie zalezy Tobie zeby to wylakierowac a tylko zabezpieczyc przed korozjapolecam jeden srodek. W kazdym sklepie malarskim czy tez Bunningsie mozesz kupic Penetrol. Srodek ten wypiera wilgoc z zardzewialego czy tez bedacego na poczatku korozji metalu i wiaze sie z nim tworzac dosc odporna powloke ktora z kolei mozesz touch up lakierem dostepnym np. w marlowsie czy innych specjalistycznych sklepach za frakcje ceny ktora dostales od lakiernikow:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz maja 20, 2010 12:39 pm 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Śr wrz 16, 2009 7:58 pm
Posty: 456
Lokalizacja: far away from orwell 1984...far away from australia
Loserek (sorry ze w ktoryms poprzednim poscie przekrecilem Twojego nicka i dodalem jedno "o", to bylo niechcacy ;-) ) dzieki wielkie za porade, o to wlasnie mi chodzi - drzwi i tak sa porzadnie zjechane i postanowilem auto przerobic na takiego mini monstera, zaczne od podniesienia zawieszenai o 2" i wmonotowania jakis 32" opon, do tego nowe amortyzatory, tak wyposazony ruszam w teren i pewnie jeszcze mu sie oberwie, wiec nie zamierzam wydawac forturny na glupia estetyke ;-)
Na dniach pokombiniuje i dam znac jak wyszlo ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz maja 20, 2010 6:04 pm 
GRAY KANGAROO - czesto TU zaglada

Dołączył(a): Wt gru 15, 2009 4:18 pm
Posty: 56
Lokalizacja: była Adelajda
banjanti napisał(a):
na takiego mini monstera, zaczne od podniesienia zawieszenai o 2" i wmonotowania jakis 32" opon, do tego nowe amortyzatory, tak wyposazony ruszam w teren i pewnie jeszcze mu sie oberwie, wiec nie zamierzam wydawac forturny na glupia estetyke ;-)
Na dniach pokombiniuje i dam znac jak wyszlo ;-)

a co to za maszyna? mosty wytrzymają 32"? chociaż w sumie to nie tak dużo i starsze konstrukcje nie powinny mieć z tym problem - mój LR dopiero na 31" przestaje wyglądać jak duze kombi :mrgreen: jak zależy ci tylko na tym żeby wsadzić te 32" to może taniej wyjdzie podnieść tylko samą bude lub podciąć błotniki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 21, 2010 2:29 am 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Śr wrz 16, 2009 7:58 pm
Posty: 456
Lokalizacja: far away from orwell 1984...far away from australia
Holden frontera ;-) W Eruopie znany jako Opel/Vauxhal Frontera, przesledzilem troche tematow i wlasnie ludzie tak to robili jak pisales, nowe sprezyny z tylu, nowe amortyzatory i podniesc drazek z przodu, do takie na luzie 2" i ponoc pozwala wsadzic do 32", niektorzy nawet nie cieli blotnika, niektorzy cieli - mozesz zobaczyc w tym watku ;-)
http://www.mud-club.com/forum/index.php?topic=58326.0
Chce zrobic wlasnie cos takiego ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 21, 2010 9:09 am 
GRAY KANGAROO - czesto TU zaglada

Dołączył(a): Wt gru 15, 2009 4:18 pm
Posty: 56
Lokalizacja: była Adelajda
z fronterą nie miałem jeszcze do czynienia więc niec nie doradzę, ale na forum4x4, z tego co pamiętam, jest duzo tematów o podnoszeniu: http://www.forum4x4.pl/viewforum.php?f=21
forum ma dość specyficzny klimat :mrgreen: więc przed zadaniem pytania zalecam przejrzeć wątki archiwalne i napisać coś w tym temacie:
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=21&t=40218


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 21, 2010 10:54 pm 
KOALA - sprawdza czy mu smakuje

Dołączył(a): Pt maja 21, 2010 10:45 pm
Posty: 1
Lokalizacja: polska
wiesz...
zawsze mozesz przywiesc autoi do polski-moj kolega bardzo ladnie lakieruje za 300 zl element czyli ok 100 $ amerykanskich nie wiem ile australijskich :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So maja 22, 2010 2:33 am 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Śr wrz 16, 2009 7:58 pm
Posty: 456
Lokalizacja: far away from orwell 1984...far away from australia
Juz nawet znalazlem jak ktos to robil na dokladnie takim samym samochodzie ;-)
http://www.fronteraowners.co.uk/suspension_lift.htm
Buncol, no chyba taniej by mi wyszlo drzwi wymontowac i przeslac do Ciebie i z powrotem ;-) Ja sie liczy z tym ze wszystko tutaj wiecej kosztuje i bylem gotowy dac $500 za zrobienie tych drzwi, ale 2000 to jest jakis zart.
Moze jednak musze jeszcze poszukac, chociaz nie chce mi se bo musze jezdzic do kazdego takiego "fachowca", na telefon mu tego nie wylumacze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 23, 2010 12:33 pm 
WALLABY - czasem cos napisze

Dołączył(a): Pn lis 01, 2004 1:34 pm
Posty: 16
Jest tak jak sam napisales"najzwyczajniej w zyciu wszyscy chca mnie skroic" Naprawa wgniecien oraz lakierowanie nie powinno kosztowac wiec niz $350-500 za element. Jezeli wgniecienia sa za glebokie do naprawy to zawsze mozna wymienic tylko "door skin" albo kupic second-hand drzwi. $2000 wycena to jakas masakra totalna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL