Image Map
Teraz jest Wt lip 14, 2020 5:20 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: N kwi 22, 2012 8:05 pm 
WALLABY - czasem cos napisze

Witam.
Na poczatku chcialbym z gory przeprosic, ze zakladam temat, ktory byl walkowany "n" razy na tym forum, jednak chcialbym
konkretnie sie dowiedziec w jakiej znajduje sie sytuacji.
A wiec, Jestem uczniem technikum elektronicznego, za rok zdaje mature, technika. Jestem mloda osoba, wiec praktycznie
swiat stoi dla mnie otworem. Poki jestem mlody moge zrobic wszystko. Moje plany na przyszlosc ? Bardzo chcialbym wyjechac
z Polski. Tak sie sklada, ze mam znajomego, ktory kilka lat temu wyjechal do Australi w celach zarobkowych niby na kilka lat,
a mieszka tam do dzisiaj i calkiem niezle mu sie powodzi, kupil wlasne mieszkanie, i na wszystko mu wystarcza. I wlasnie do Australii jestem
najbardziej przekonany. W te wakacje wyjezdzam do Angli zarobic troche pieniedzy i mam zamiar je odlozyc na wyjazd do Australi,
ktory planuje powiedzmy w przeciagu 2-3 lat. Jak myslicie, czy udalo by mi sie dostac wize (o jaka wgl moglbym sie starac?), czy
sa wielkie prblemy z dostaniem sie do Australi ? Przy okazji napisze ze mam pare certyfikatow z angielskiego (moj poziom oceniam na zaawansowany,
rozmowa nie sprawia mi wiekszych problemow). Czy moglbym liczyc na miejsce pracy w moim kierunku, a mianowicie elektryka/elektronika ?
Co o tym wszystkim myslicie ? Ja osobiscie, nie chce mieszkac w Polsce, wedlug mnie, z tego kraju trzeba uciekac poki mozna. Z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich forumowiczow :)

PostNapisane: Pn kwi 23, 2012 3:24 am 
RED KANGAROO - staly bywalec

Jezeli Twoj poziom znajomosci angielskiego jest w miare dobry, to przez wszystkim poczytaj dokladnie www.immi.gov.au.