Image Map
Teraz jest Pn sie 10, 2020 8:21 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: UWAGA!
PostNapisane: Śr lip 25, 2012 12:40 pm 
WALLABY - czasem cos napisze

Witam forumowiczów...

Jestem tu nowy i poszukuję osób, które tak jak ja rozważają poza Australią jeszcze wyjazd do Kanady. Od kilku miesięcy staram sie podjąć decyzje o kierunku mojej emigracji, ale i Australia i Kanada mają tyle do zaoferowania, że cieżko jest podjąć jednoznaczną decyzję.

Przepraszam jeśli zaśmiecam Australijskie forum, ale wiem że tu też są osoby, które jeszcze nie zdecydowaly o kierunku swojej emigracji rozwazajac rowniez Kanade.

Jestem jeszcze studentem przede mna ostatnie 3 semestry nauki dietetyki klinicznej. W obu tych krajach "kanapkowi zagladacze" sa poszukiwani na listach i nie najgorzej wygladaja ich zarobki.Nie nastawiam sie ze wyjezdzajac od razu wskocze na swoj "stolek" wyuczony, i ze bedzie to kosztowac nie malo czasu, kasy i nerwow ...

Mam 25 lat a moj angielski jest dobry... (wlasnie przygotowuje sie do IELTS'a) ...

Prosze o komentarze.

pozdrawiam

Tytuł: Re: UWAGA!
PostNapisane: Cz lip 26, 2012 9:56 am 
RED KANGAROO - staly bywalec

Czesc Mattie,
To co napisze tyczy sie tylko Australii, o Kanadzie niewiele wiem.
Zawod poszukiwany na liscie – piszesz.
Jezeli uwierzysz w ta liste to juz bedzie Twoja sprawa. Ja swego czasu tez wierzylem. Na tym forum jest na ten temat mnostwo moich wpisow.
Twoja przyszlosc w Australii najprawopodobniej wygladac bedzie tak: zdasz IELTS, dostaniesz odpowiednia wize i polecisz tam tylko po to, aby jako wykwalifikowany „kanapkowy zagladacz” przez dlugie lata szykowac owe kanapki w McDonaldzie. Byc moze do konca swojej zawodowej kariery.
Chyba ze uda Ci sie wyrwac z Australii.
I to nie jest jeszcze czarny scenariusz.

Pozdro.

Tytuł:
PostNapisane: Cz lip 26, 2012 10:39 am