Image Map
Teraz jest So lip 04, 2020 2:43 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So maja 27, 2017 10:09 pm 
KOALA - sprawdza czy mu smakuje

Dołączył(a): So maja 27, 2017 9:56 pm
Posty: 1
Witam wszystkich goraco,
Na poczatku nastepnego roku chcialbym rozpoczac aplikacje o wize 189 w zwiazku z czym mam kilka pytan. Aplikujac mysle ze mialbym ponad 60 punktow. Od 6 lat mieszkam w UK (mam stalego rezydenta), jezyk angielski na poziomie C1, przez pol roku pracowalem jako IT technician nastepnie, moze od razu przejde do pytania nr 1:
1. Pracuje w obecnej firmie od ponad 2 lat, na poczatku pracowalem jako Junior Network Support Engineer(Systems) - moje stanowisko bylo zle nazwane wiec zostalo zmienione na Network Management (Systems), po pewnym czasie jednak przenioslem sie i pracuje jako Network Management Engineer (IP). Teraz pytanie, jak to bylo by liczone, od momentu pracy jako junior network su engineer kwalifikuje sie na SOL, na poczatku jako inzynier systemowy, teraz sieciowy. To co jest w nawiasie na 99% nie jest na jakichkolwiek dokumentach wiec od poczatku mozna powiedziec ze pracuje jako Junior Network Management Engineer/Network Management engineer. Czy te stanowiska mozna sumowac czy na SOL aby uzyskac 3 lata doswiadczenia musze pracowac tylko na jednym stanowisku?
2. Ile realnie trzeba miec punktow by zostac zaproszonym?
3. Czy placi sie za Expression of Interest i czy mozna go wypelniic online?
4. Czy ktos moglby mi powiedziec ktora wiza byla by najlepsza w mojej sytuacji? Czy warto aplikowac o wizy sponsorowane/czasowe?

Dla osob w temacie IT/Sieci, akutalnie posiadam certyfikaty ITIL v3, CCNA, niedlugo bede zdawal CCNA Security i mysle o zdobyciu wiedzy odnoscnie programowania/SDN

Z gory dzieki za odpowiedz,
Pozdrawiam goraco,
Lukasz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 28, 2017 2:54 pm 
KOALA - sprawdza czy mu smakuje

Dołączył(a): Śr cze 28, 2017 2:52 pm
Posty: 1
Lokalizacja: Częstochowa
W sumie to inżynierzy mają chyba łatwiej jeśli chodzi o programy wizowe i prace w Australii.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt wrz 12, 2017 7:57 pm 
KOALA - sprawdza czy mu smakuje

Dołączył(a): Wt wrz 12, 2017 7:47 pm
Posty: 1
Hej :)

1. Liczy sie tylko to co mowia twoje liste z pracy od pracodwacy / HR, po prostu musza potwierdzic w jakim okresie czas pracowales na okreslonym stanowisku.
2. 60 punktow, chociaz im wiecej tym lepiej zwlaszcza w grupie zawodow UNIT GROUP 2631: COMPUTER NETWORK PROFESSIONALS.
3. Za EOI sie nie placi, tak trzeba je wyplenic online. Placi sie za skills assessment i za wize i ewnetualnie za state sponsorship jesli jest potrzebny.
4.Jesli to prawda, ze mialbys wsytarczajaca liczbe punktow i bylbys w stanie zdac IELTS na min 7 to na pewno skilled visa, tylko ktora to jest to potwierdzenia jeszcze ( musialabym miec wiecej informacji o tobie, wiek, daty zatrudnienia, itd)

Czy masz jakiekolwiek inne kwalifikacje? Np BA Degree? ( moze byc z Polski).

Jesli masz jeszcze jakies pytania to mam do polecenia zarejestrowana migration agent ( pracuje z Lodnynu , ale jest Australijka), moglaby sprawdzic czy sie kwalifikujesz bez oplat.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz wrz 28, 2017 3:22 am 
KOALA - sprawdza czy mu smakuje

Dołączył(a): Śr wrz 27, 2017 1:19 pm
Posty: 1
On 1 Listopada 2017, mozesz zlozyc PTE rezultaty zamiast IELTS.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL