Image Map
Teraz jest Wt maja 26, 2020 5:15 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: So lut 16, 2008 6:57 pm 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Pn lip 23, 2007 6:22 pm
Posty: 192
Lokalizacja: UK
wlasnie jestem po kilku podrozach liniami Qantas i Tiger Airways, i na przyszlosc mysle przy podrozowaniu tymi liniami wykupic ubezpieczenia od spoznionych lotow, i innych okazji jakie czekaja podroznych; czy ktos ma doswiadczenia z ubezpieczeniami i dochodzeniem praw u tych (i innych australijskich lini), jak wyglada w praktyce procedura odszkodowawcza tutaj?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lut 17, 2008 8:45 pm 
Jedna z firm oferujacych takie ubezpieczenie jest ta:

http://www.utravelpro.com/

www.worldcare.com.au/skins/wcau/popups/tr80b.aspx

Ale nie jestem pewien jak to dziala.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 18, 2008 4:57 am 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Cz sie 04, 2005 7:35 pm
Posty: 221
Lokalizacja: Melbourne
Quantas suck!!!!

Odradzam kazdemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 20, 2008 6:13 am 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Wt lip 13, 2004 3:51 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Adelaide
Maciejko napisał(a):
Quantas suck!!!!

Odradzam kazdemu.


Nigdy nie lecialem linia Quantas wiec nie mam zadnego doswiadczenia, ale dosc czesto latam lina Qantas i moze nie jest ona na szczycie moich preferowanych lini ale jest znacznie lepsza niz setki innych. Sprawdzili sie wielokorotnie gdy byly roznego rodzaju problemy, nawet takie ktore byly spowodowane przez inne line...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 20, 2008 7:04 am 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Pn lip 23, 2007 6:22 pm
Posty: 192
Lokalizacja: UK
Qantas jest na tyle dobry ze na 4 loty, 3 mialem spoznione z czego 2 loty odpowiednio opoznione po 4 i 3,5 h, a to juz sporo za duzo; wybor lini innych prawie zaden, a wlasnie mam za soba lot tiger airways, tez o wylotach i przylotach na czas nikt w tej lini nie ma pojecia;

wypadaloby sie ubezpieczyc gdzies tutaj, tyle jakie sa realia dostania odszkodowania za spozniony lot? moze w Oz opoznienie 4 h nie liczy sie jako opoznienie i jest to tu normalne? mile wskazane doswiadczenia kogos kto juz kupowal ubezpieczenie takowe i i dostal odszkodowanie, lub zna wiarygodne przypadki wsrod znajomych;


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 20, 2008 8:55 pm 
Jak bylem w Chinach, to odwolali mi lot w jedna strone i utkwilem na lotnisku. Na szczescie obsluga lotniska zalatwila jakis hotel i przebila pieczatke na lot nastepnego dnia. W druga strone z kolei nie moglem potwierdzic lotu, bo w liniach Air Asia East nie bylo nikogo, kto by rozumial angielski. :D Wiec jak widac, sa gorsze rzeczy od Qantasa, ktory notabene jest rowniez wlascicielem Jetstara.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 21, 2008 7:37 am 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Wt lip 13, 2004 3:51 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Adelaide
konrad242 napisał(a):
Qantas jest na tyle dobry ze na 4 loty, 3 mialem spoznione z czego 2 loty odpowiednio opoznione po 4 i 3,5 h, a to juz sporo za duzo; wybor lini innych prawie zaden, a wlasnie mam za soba lot tiger airways, tez o wylotach i przylotach na czas nikt w tej lini nie ma pojecia;

wypadaloby sie ubezpieczyc gdzies tutaj, tyle jakie sa realia dostania odszkodowania za spozniony lot? moze w Oz opoznienie 4 h nie liczy sie jako opoznienie i jest to tu normalne? mile wskazane doswiadczenia kogos kto juz kupowal ubezpieczenie takowe i i dostal odszkodowanie, lub zna wiarygodne przypadki wsrod znajomych;


Zawsze jest jakis powod opoznienia. A czy inne samoloty w ten dzien gdy miales opznienie Qantas lataly normalnie - moze pogoda?

Spawdzilem na moich 'Frequent Flyer" rekordzie i od 2003 roku wykonalem 270 (moze to sie wydawac duzo ale jak lece do USA przez NZ to juz mam trzy loty 1. ADL-SYD, 2. SYD-AUC, 3. AUC-LAX) lotow z Qantas i:

- odwolany lot x 1 (lecialem do Melbourne i zrobili 're-booked" przez Canbere
- lot opozniony z powodu pogody x 3
- lot opozniony z powodow technicznych x 1 (to bylo zabawne bo na lotnisku w Sydney lecac to LAX okazalo sie ze z toalet nie splywa woda bo sie jakis zawor zepsol)

To tyle...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 2:38 am 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Pn lip 23, 2007 6:22 pm
Posty: 192
Lokalizacja: UK
skoro zaplacilem za lot o 23.59 to znaczy ze mi tak pasowalo wiec nie bardzo rozumiem dlaczego wylecialem o 3.40 am, wysluchujac przeprosin z przyczyn technicznych, ja zaplacilem za lot o wybranej przeze mnie godzine bo tak chcialem, gdybym chcial pozniejszy to bym kupil na pozniejszy ( bo taki Catahy Pacific wylatywal o 1.20 am o czasie) a tak stracilem moje dalsze polaczenie co narazilo mnie na dodatkowe koszta i opoznienie, wiec widzac jakosc uslug lini Qantas a ze wybor innych przewoznikow prawie zaden chce sie ubezpieczyc od takich niespodzianek, skoro linia sie spoznia, i nie daje tego co sprzedaje;

mile widziane posty od kogos kto juz sie ubezpieczal od takich okazji w Oz i dostawal bez problemu odszkodowania;


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 6:28 am 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Cz sie 04, 2005 7:35 pm
Posty: 221
Lokalizacja: Melbourne
Co do Quantasa (kazdy wie o co chodzi): jest to jedna z niewielu lini lotniczych ktora wykazuje z roku na rok dochody (bodajze nawet coraz wieksze), ale to oczywiscie kosztem czegos.
Spoznienia spoznieniami ale podziele sie wrazeniami z jakosci obslugi; po pierwsze zarcie do kitu - okey, przezyje, ale lecac ostatni raz z Brisbane do Mel (lot spozniony 2h) siedzialem w przedostatnim rzedzie i jak zwykle byla pora karmienia. Slyszalem ze jest do wyboru kanapka z kurczakiem i pasta (czyli po prostu kluski z sosem). Stewardesy szly od poczatku do konca, wiec ja zapytalem sie o kanapke a stewardesa powiedziala mi ze nie moge dostac!!! bo trzymaja je dla dzieci!!! siedzac w przedostatnim rzedzie widzialem ze nie bylo wiecej dzieci za mna... No comments.
Poza tym maja telewizory po srodku i wychodzac z samolotu uderzylem sie w glowe i zespulem sobie moje ulubione okulary. Ciekawe czy mi zwroca koszty..
Tak jak mowie: Quantas suck, najgorsze linie jakimi kiedykolwiek lecialem..
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 11:35 pm 
Polacy jak zwykle uwielbiaja sie rzucac i wydziwiac. :D Wam by dac palac ze sluzba, to byscie i tak byli niezadowoleni. I tak nie dostaniecie zadnych odszkodowan, chocbyscie nie wiem, co robili. :D

Qantas (a nie Quantas) jak rowniez Jetstar ostatnio stracili monopol na Australie po tym jak ma wejsc jakis nowy operator z Azji. Virgin Blue popadlo w problemy, co pokazal ostatni raport tej firmy i nastapil 25% spadek akcji tej firmy na rynku. Osobiscie lecialem Qantasem, byl duzo lepszy niz np. linie azjatyckie. Obsluga mowila i rozumiala po angielsku, samolot byl wiekszy a i pilot lepszy. Z jednym sie natomiast musze zgodzic - kwestia jedzenia na krotkich lotach. W Qantas nie dawali, natomiast w liniach azjatyckich czy British Airways dawali jakies tam przekaski.

Co do dochodow Qantasa - ostatni potezny spadek akcji, ktory mial miejsce w okresie grudzien - styczen byl powiazany z raportem finansowym tej firmy i zapowiedz powaznych problemow finansowych na koniec roku finansowego 2009.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 11:37 pm 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): N sie 08, 2004 4:32 am
Posty: 175
Lokalizacja: London / Melbourne
Maciejko napisał(a):
Poza tym maja telewizory po srodku i wychodzac z samolotu uderzylem sie w glowe i zespulem sobie moje ulubione okulary. Ciekawe czy mi zwroca koszty..
Tak jak mowie: Quantas suck, najgorsze linie jakimi kiedykolwiek lecialem..
Pozdrawiam

You suck. Kup sobie teraz nowe okulary z jeszcze silniejszymi szklami...

GB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lut 23, 2008 1:40 am 
RED KANGAROO - staly bywalec

Dołączył(a): Pn lip 23, 2007 6:22 pm
Posty: 192
Lokalizacja: UK
w PRLu tez po lokalach wisialy tabliczki "klient nasz Pan" wiadomo jaka byla obsluga, wiec w Oz tez tak samo?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lut 23, 2008 2:44 am 
konrad242 napisał(a):

mile widziane posty od kogos kto juz sie ubezpieczal od takich okazji w Oz i dostawal bez problemu odszkodowania;


Zaplac zlota karta, bedziesz mial w cenie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lut 23, 2008 10:03 pm 
Cytuj:
w PRLu tez po lokalach wisialy tabliczki "klient nasz Pan" wiadomo jaka byla obsluga, wiec w Oz tez tak samo?


A zastanowiles sie nad przyczyna tych opoznien? Zla pogoda? Defekt maszyny? Lepiej opoznic lot niz narazac ludzi na niebezpieczenstwo.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lut 24, 2008 1:08 am 
konrad242 napisał(a):
w PRLu tez po lokalach wisialy tabliczki "klient nasz Pan" wiadomo jaka byla obsluga, wiec w Oz tez tak samo?


Stary, mam wrazenie ze pownienes wracac. Przecez w OZ jest GORZEJ niz, w PL, prawda? No to po co tu siedziec? Nawet samoloty sie spozniaja, w lato padaja deszcze, kicha. Ubezpiecz sie tylko od spoznienia w drodze powrotnej!


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL