australink.pl
http://krzysztof.australink.pl/forum/

postój w hong kongu
http://krzysztof.australink.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=6245
Strona 1 z 1

Autor:  mateo_bb [ Śr kwi 28, 2010 8:17 pm ]
Tytuł:  postój w hong kongu

Witam,

mam takie pytanie dotyczace lotu do Australii przez Hong Kong. Mam juz bilety na 13.07, trasa WAW-FRA-HKG-ADE. Tak sie zlozylo, ze do HKG przylatuje 6.35 rano a wylatuje 23.35 wiec mam w sumie do dyspozycji caly dzien.

Znalazlem informacje na stronie lotnika ze organizowane sa wycieczki po miescie dla pasazerow 'tranzytowych'. Chcialem zapyta czy ktos z forumowiczow korzystal kiedys z tych wycieczek?

Czy ktos orientuje sie moze ile trwa dojazd z centrum Hong Kongu na lotnisko? Bede wdziecznza za informacje. Pozdrawiam

Autor:  mmis4167 [ Cz kwi 29, 2010 3:13 pm ]
Tytuł: 

tu masz watek

http://www.travelbit.pl/forum/viewtopic ... ong#p75611

Autor:  mateo_bb [ Pt kwi 30, 2010 10:31 pm ]
Tytuł: 

Dzieki mmis4167 za linka, duzo ciekawych informacji znalazlem.

A ponizej ja cos dorzucam, gdyby ktos szukal biura ktore organizuje takie jednodniowe wycieczki:

http://www.splendid.hk/2008/eng/tour_list.asp?c=2&sc=5

pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/